• Morgen in huis

    Bestel vandaag voor 15u

  • 30 dagen bedenktijd

    gehele aankoopbedrag retour

  • Gratis verzending

    vanaf € 50,-

Logo

Geen producten gevonden...

Verzenden & retourneren

1. Verzendkosten


1. Nederland 
    We berekenen € 4,95 verzendkosten bij bestellingen tot €50,-.

    Bestellingen boven € 50,- worden gratis verzonden.

2. Belgie & Duitsland
    De verzendkosten naar België en Duitsland bedragen € 4,95

    Bestellingen boven € 50,- worden naar België en Duitsland gratis verzonden.

3. Overig landen - Neem contact op met onze klantenservice 


Plaats je een bestelling met voorradige- en niet voorradige artikelen?

Wanneer je een bestelling plaatst met voorradige- en niet voorradige artikelen, dan kunnen we de voorradige artikelen alvast naar je versturen. (Dit is op onze kosten). Let wel dat dit alleen van toepassing is op bestellingen vanaf € 100,-.

2. Levertijd

Als je voor 15:00 besteld, heb je de bestelling de volgende werkdag in huis.

Wij leveren doorgaans alle artikelen uit voorraad, waardoor je jou bestelling binnen maximaal 2 werkdagen in huis hebt. Indien jou bestelde artikelen niet op voorraad zijn, wordt er een levertijd bij het product vermeld. 

Jouw bestelling bij Sweet Living Shop wordt altijd per pakketpost verzonden. Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je via de mail een Track & Trace nummer. Met dit nummer kun je zien waar je pakket zich bevindt in het bezorgtraject en hoe laat jouw pakket bezorgd wordt. 

3. Retourneren


Je kunt jouw bestelling altijd retourneren bij Sweet Living Shop. De retourtermijn bedraagt 30 dagen. De retourtermijn gaat pas in, zodra je jouw bestelling ontvangen hebt. Het gehele aankoopbedrag(dus ook inclusief verzendkosten) zal gecrediteerd worden. De kosten van de retourzending zijn wel voor rekening van jezelf. 

Om een retourzending aan te vragen dien je contact op te nemen met onze klantenservice. Wij weten dan waar het pakket vandaan komt en kun zo je retour zo snel mogelijk afhandelen.

E-mail: klantenservice@sweetlivingshop.nl

U kunt het pakket gezamenlijk met de pakbon retourneren naar onderstaand adres:

SweetLivingShop.nl
Jumaweg 6
9291MD Kollum

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Sweet Living Shop niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Krijg ik het betaalde bedrag automatisch teruggestort als ik een artikel retourneer?


Als je de bestelling hebt betaald, dan wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort. Als je gekozen hebt om achteraf te betalen, dan komt de betalingsverplichting te vervallen.

Hoe snel krijg ik het betaal aankoopbedrag terug op mijn rekening?

Doorgaans heb je het aankoopbedrag binnen 3-5 werkdagen, na ontvangst van je retour, weer terug op je rekening. Soms lukt dit misschien niet, maar je kunt er zeker van zijn dat je je geld binnen 14 dagen na je retourmelding terug hebt.

4. Afhalen in de showroom

Speciaal voor de klanten die graag een product willen afhalen of juist het product eerst even willen bekijken hebben wij een afhaaladres. Hier kun je het artikel in het echt bekijken om zo te beoordelen of dit product is wat je zoekt.

Als je een bestelling op Sweetlivingshop.nl plaatst, kun je kiezen voor de stap ‘Afhalen in Kollum’. Indien het product op voorraad is, kun je deze gelijk ophalen. Indien het door jou bestelde product een levertijd heeft, krijg je een e-mail met de daarin verwachte levertijd van de bestelling. 

Openingstijden

Je kunt onze producten bezichtigen en afhalen op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur.

5. Heb je een op- of aanmerking?

Mocht je bijvoorbeeld een product kapot ontvangen hebben of heb je een andere op- of aanmerking op onze service, dan horen wij het graag! Wij willen namelijk altijd een beetje beter worden om jou de beste service te bieden. Mocht je een op- of aanmerking hebben, dan kun je onze altijd contacterer via de e-mail, chat of telefoon. 

Onze gegevens:

E-mail: klantenservice@sweetlivingshop.nl
Telefoonnummer: 085 - 73 25 808 

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Sweet Living Shop bij is aangesloten.  

Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Maar laten we één ding vooropstellen! Zo ver komt het bij ons nooit. Wij bouwen samen met onze klanten aan een mooie relatie, zodat we er samen heel blij en gelukkig van worden.